Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam banalny problem a jestem początkującym użytkownikiem 3ds. Mając rysunek jako podkład wymodelowałem sobie powierzchnie (plane), bawiłem się vertexami itp. Ale teraz chciałem zrobić z mego plane bryłe. Robię różnymi metodami wyciągnięcie (extrude) i niby wszystko OK, ale jak obrócę bryłę to z tyłu zawsze mi brakuje tylnej ściany. Czy poprostu nie zaznaczam jakieś opcji żeby wyciągnął bryłę i zostawił także tylną ścianę? Czyli mój początkowy plane. Albo też źle to robiłem i od razu trzeba było zacząć od bryły?? A nie od płaskiej powierzchni.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 700
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przejdz do trybu edycji polygon, kliknij create i kliknij pokoleji wszyskie 4 verteksy na około tej dziury. jeżeli dalej będzie źle to nie odznaczaj nic tylko kliknij flip

Napisano

A na przyszłość, to polecam modyfikator 'Shell'... robi z płaszczaka obiekt wdustronny o zadanej grubości. Rozwiąże Twe męki od ręki ;) :p

Napisano

"shell" o to właśnie mi chodziło - pomogło i to bardzo:) Nie znałem jeszcze tego modyfikatora. Rozwiązało to moje męki. Dzięki za pomoc:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności