Prescot Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Witam, czy istnieje w 3d maxie funkcja żeby jakoś zlinkować rotację obiektów? Np 4 koła od samochodów zlinkować aby wszystkie się obracały naraz do przodu? Lub czy istnieją sposoby na coś takiego inne?
eternityox1985 Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 Kazde koło musi byc osobne potem ustaw na każde pivota na srodek i kazde koło polinkuj osobno do karoseri i rotacją wpisuje konkretne wartosci chwyc za dwa kola tylnie rotacja np oś x 90 stopni chwyc nastepne dwa prozdnie os x 90 a potem przesun karoserie
eternityox1985 Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 to mu to wytłumacz jak on nie wie jak linkować :P
kannu Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 serwus :) rotacje w jakiejs konkretnej osi KOPIUJESZ z jednego koła i wklejasz dla innego - z parametrem instance. teraz , gdy bedziesz animowac ktores z tych koł , inne beda sie zachowywac identycznie. W track view sobie to zrob. Tak samo mozesz skopiowac kontroler i powklejac z instancją np. w szczebelkach żaluzji - wtedy kręcisz jednym , a inne sie zachowują tak samo. pozdrawiam i zycze powozenia :)
Prescot Napisano 8 Wrzesień 2009 Autor Napisano 8 Wrzesień 2009 Dzięki za pomoc, tyle że teraz nie wiem który wybrać sposób :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się