Skocz do zawartości

eternityox1985

Members
  • Liczba zawartości

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana eternityox1985 w dniu 16 Grudzień 2008

Użytkownicy przyznają eternityox1985 punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Rybnik

eternityox1985's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

31

Reputacja

  1. mam Twarz niestety juz jest po meshsmoot da się cos wykąbinowac zeby wrocic do wersji przed meshsmoothem dodam ze meshsmooth byl zrobiony i ponownie przejscie do editable poly
  2. Narazie animacje jest favoorytem na tym konkursie dla studentów :P
  3. mam bipa włożonego w skina postaci physique zrobione i mam pewien problem jak chcesz powiekszysc scalą to skin sie powieksza a biped nie
  4. eternityox1985

    Kamera

    lol a cóż to będzie za animacja :P
  5. http://www.youtube.com/watch?v=9IjYAvT46eI
  6. eternityox1985

    Animacja: Sonata

    od 0:00 do 0:40 sek bardzo fajny klimat :)
  7. Witam robie scenke gdzie ufo będą tanczyć przy muzyce trance potem porozsadza głosniki i odlecą przez dach :) i mam pytanie jak najlepiej zanimowac swiatło żeby migało jak na dyskotece prawdziwej po przez operowanie opcją multipler ? http://rybnet.pl/~luk/dyskoteka.jpg
  8. tjviking nie o to mi chodzilo ale dzieki vs_ własnie o to mi chodzilo czasem najprostsze sprawy są ciezkie :)
  9. Mam włożonego bipa w postac zrobione physique poleciałem z vertexami i chce tą samą postac skopiowac ze 20 razy i do każdej dodac inny taniec tylko jak kopiuje to druga dziala a ta pierwsza już nie
  10. to mu to wytłumacz jak on nie wie jak linkować :P
  11. Kazde koło musi byc osobne potem ustaw na każde pivota na srodek i kazde koło polinkuj osobno do karoseri i rotacją wpisuje konkretne wartosci chwyc za dwa kola tylnie rotacja np oś x 90 stopni chwyc nastepne dwa prozdnie os x 90 a potem przesun karoserie
  12. ok sciągłem fusion dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności