Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, czy istnieje w 3d maxie funkcja żeby jakoś zlinkować rotację obiektów? Np 4 koła od samochodów zlinkować aby wszystkie się obracały naraz do przodu? Lub czy istnieją sposoby na coś takiego inne?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kazde koło musi byc osobne potem ustaw na każde pivota na srodek i kazde koło polinkuj osobno do karoseri i rotacją wpisuje konkretne wartosci chwyc za dwa kola tylnie rotacja np oś x 90 stopni chwyc nastepne dwa prozdnie os x 90 a potem przesun karoserie

Napisano

serwus :)

rotacje w jakiejs konkretnej osi KOPIUJESZ z jednego koła i wklejasz dla innego -

z parametrem instance. teraz , gdy bedziesz animowac ktores z tych koł , inne beda sie zachowywac identycznie. W track view sobie to zrob. Tak samo mozesz skopiowac kontroler i powklejac z instancją np. w szczebelkach żaluzji - wtedy kręcisz jednym , a inne sie zachowują tak samo.

 

 

 

pozdrawiam i zycze powozenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności