Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, czy istnieje w 3d maxie funkcja żeby jakoś zlinkować rotację obiektów? Np 4 koła od samochodów zlinkować aby wszystkie się obracały naraz do przodu? Lub czy istnieją sposoby na coś takiego inne?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kazde koło musi byc osobne potem ustaw na każde pivota na srodek i kazde koło polinkuj osobno do karoseri i rotacją wpisuje konkretne wartosci chwyc za dwa kola tylnie rotacja np oś x 90 stopni chwyc nastepne dwa prozdnie os x 90 a potem przesun karoserie

Napisano

serwus :)

rotacje w jakiejs konkretnej osi KOPIUJESZ z jednego koła i wklejasz dla innego -

z parametrem instance. teraz , gdy bedziesz animowac ktores z tych koł , inne beda sie zachowywac identycznie. W track view sobie to zrob. Tak samo mozesz skopiowac kontroler i powklejac z instancją np. w szczebelkach żaluzji - wtedy kręcisz jednym , a inne sie zachowują tak samo.

 

 

 

pozdrawiam i zycze powozenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności