Shogun 3D Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 Mam taką sytuację: po wybake'owaniu AO w mudboxie wyszły mi szwy. za pomocą PSD export powolutku je usuwam. No i teraz pytanie: po reuploadzie podrasowanego psdka nadal we viewporcie widzę szwy w miejscach, gdzie normalne były pod nieco większym kątem względem screena, ale gdy zmieniam punkt patrzenia kamery i znów daję export do psd, to w PSDku wszystkie zmiany zdają się być ładnie naniesione, w przeciwieństwie do viewportu. No i teraz zonk: kłamie viewport MB czy szopik?
Gość User190 Napisano 8 Wrzesień 2009 Napisano 8 Wrzesień 2009 Miałem kiedyś to samo. Jeśli możesz to wrzuć tu screeny z viewporta, photoshopa, itd. - postaram sie to zglosic. Wyeksportuj mapkę diffa - ona prawdę Ci powie :)
Shogun 3D Napisano 8 Wrzesień 2009 Autor Napisano 8 Wrzesień 2009 (edytowane) Masz rację, zaraz sprawdzę. :) Edit: spoxik, to viewport kłamie. Uffff... :D Edytowane 8 Wrzesień 2009 przez Shogun 3D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się