Napisano 8 Wrzesień 200915 l Mam taką sytuację: po wybake'owaniu AO w mudboxie wyszły mi szwy. za pomocą PSD export powolutku je usuwam. No i teraz pytanie: po reuploadzie podrasowanego psdka nadal we viewporcie widzę szwy w miejscach, gdzie normalne były pod nieco większym kątem względem screena, ale gdy zmieniam punkt patrzenia kamery i znów daję export do psd, to w PSDku wszystkie zmiany zdają się być ładnie naniesione, w przeciwieństwie do viewportu. No i teraz zonk: kłamie viewport MB czy szopik?
Napisano 8 Wrzesień 200915 l Miałem kiedyś to samo. Jeśli możesz to wrzuć tu screeny z viewporta, photoshopa, itd. - postaram sie to zglosic. Wyeksportuj mapkę diffa - ona prawdę Ci powie :)
Napisano 8 Wrzesień 200915 l Autor Masz rację, zaraz sprawdzę. :) Edit: spoxik, to viewport kłamie. Uffff... :D Edytowane 8 Wrzesień 200915 l przez Shogun 3D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto