Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taką sytuację: po wybake'owaniu AO w mudboxie wyszły mi szwy. za pomocą PSD export powolutku je usuwam. No i teraz pytanie: po reuploadzie podrasowanego psdka nadal we viewporcie widzę szwy w miejscach, gdzie normalne były pod nieco większym kątem względem screena, ale gdy zmieniam punkt patrzenia kamery i znów daję export do psd, to w PSDku wszystkie zmiany zdają się być ładnie naniesione, w przeciwieństwie do viewportu. No i teraz zonk: kłamie viewport MB czy szopik?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Miałem kiedyś to samo. Jeśli możesz to wrzuć tu screeny z viewporta, photoshopa, itd. - postaram sie to zglosic.

Wyeksportuj mapkę diffa - ona prawdę Ci powie :)

Napisano
  • Autor

Masz rację, zaraz sprawdzę. :)

 

Edit: spoxik, to viewport kłamie. Uffff... :D

Edytowane przez Shogun 3D

Napisano

Hehe, a widzisz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności