bbandi Napisano 12 Wrzesień 2009 Share Napisano 12 Wrzesień 2009 Witam. Mam taki problem, ostatnio mi się coś pochrzaniło w maxie i jak przypisuje bitmape na plejna to nie wrzuca na całego tylko dzieli, wygląda to tak: Czy ktos wie jak to wyłączyć?. Próbowałem restart ustawień ale nic z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 12 Wrzesień 2009 Share Napisano 12 Wrzesień 2009 masz włączoną opcje real-world scale i określoną wielkość przy tej wielkości poprostu tekstura się tiling'uje powiela bo jest za mala aby wypełnić przestrzeń plane, wyłącz opcje real world scale jak nie potrzebujesz i zmapuj teksture modyfikatorem UVW Map Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 12 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 12 Wrzesień 2009 Dzięki claude ale Powyłączałem to i dalej nie jest tak jak powinno być:(.a zaczeło się jak włączyłem przywracanie systemu może to cos powaliło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 12 Wrzesień 2009 Share Napisano 12 Wrzesień 2009 nie nie nie, nie baw sie w przywracanie systemu, naucz się mapowania - modyfikator UVW i naucz się dokładnie opcji w mapie, miałeś źle size ustawiony teraz może masz ustawiony tiling więcej niż 1 poszukaj tutków o mapowaniu i materiałach, to najlepsza rada Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 12 Wrzesień 2009 Share Napisano 12 Wrzesień 2009 Daj modyfikator UVW Map, nastaw go na 'plane' i kliknij 'fit' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 12 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 12 Wrzesień 2009 Dałem ten modyfikator i nic to nie daje daje screena co soie dzieje a jak wyłącze w material editor tego"real worda" to juz całkiem czerwone tło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 12 Wrzesień 2009 Share Napisano 12 Wrzesień 2009 Odznacz w Material Editor Use Real World Scale i daj Tiling na 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 12 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 12 Wrzesień 2009 Zrobiłem:)Dzięki Panowie za pomoc i macie pozytywy odemnie.pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się