Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Mam taki problem, ostatnio mi się coś pochrzaniło w maxie i jak przypisuje bitmape na plejna to nie wrzuca na całego tylko dzieli, wygląda to tak:

33790917.jpg

Czy ktos wie jak to wyłączyć?. Próbowałem restart ustawień ale nic z tego.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 939
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

masz włączoną opcje real-world scale i określoną wielkość przy tej wielkości poprostu tekstura się tiling'uje powiela bo jest za mala aby wypełnić przestrzeń plane, wyłącz opcje real world scale jak nie potrzebujesz i zmapuj teksture modyfikatorem UVW Map

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki claude ale Powyłączałem to i dalej nie jest tak jak powinno być:(.a zaczeło się jak włączyłem przywracanie systemu może to cos powaliło.

Napisano

nie nie nie, nie baw sie w przywracanie systemu, naucz się mapowania - modyfikator UVW i naucz się dokładnie opcji w mapie, miałeś źle size ustawiony teraz może masz ustawiony tiling więcej niż 1

 

poszukaj tutków o mapowaniu i materiałach, to najlepsza rada

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dałem ten modyfikator i nic to nie daje daje screena co soie dzieje a jak wyłącze w material editor tego"real worda" to juz całkiem czerwone tło.

27307047.jpg

Napisano

Odznacz w Material Editor Use Real World Scale i daj Tiling na 1

Napisano
  • Autor

Zrobiłem:)Dzięki Panowie za pomoc i macie pozytywy odemnie.pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności