Napisano 12 Wrzesień 200915 l Witam. Mam taki problem, ostatnio mi się coś pochrzaniło w maxie i jak przypisuje bitmape na plejna to nie wrzuca na całego tylko dzieli, wygląda to tak: Czy ktos wie jak to wyłączyć?. Próbowałem restart ustawień ale nic z tego.
Napisano 12 Wrzesień 200915 l masz włączoną opcje real-world scale i określoną wielkość przy tej wielkości poprostu tekstura się tiling'uje powiela bo jest za mala aby wypełnić przestrzeń plane, wyłącz opcje real world scale jak nie potrzebujesz i zmapuj teksture modyfikatorem UVW Map Pozdrawiam
Napisano 12 Wrzesień 200915 l Autor Dzięki claude ale Powyłączałem to i dalej nie jest tak jak powinno być:(.a zaczeło się jak włączyłem przywracanie systemu może to cos powaliło.
Napisano 12 Wrzesień 200915 l nie nie nie, nie baw sie w przywracanie systemu, naucz się mapowania - modyfikator UVW i naucz się dokładnie opcji w mapie, miałeś źle size ustawiony teraz może masz ustawiony tiling więcej niż 1 poszukaj tutków o mapowaniu i materiałach, to najlepsza rada Pozdrawiam
Napisano 12 Wrzesień 200915 l Autor Dałem ten modyfikator i nic to nie daje daje screena co soie dzieje a jak wyłącze w material editor tego"real worda" to juz całkiem czerwone tło.
Napisano 12 Wrzesień 200915 l Autor Zrobiłem:)Dzięki Panowie za pomoc i macie pozytywy odemnie.pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto