Napisano 28 Grudzień 200222 l Cześć . Mam problem bo nie jestem fascynatka 3d max\'a a musze4 cos w nim wykonac a na dodatek idzie mi to opornie. Musze zrobic Noge zginającą się w kolanie. Już nawet udało mi się zrobić jakiegoś kulfona i dodać kości które się nawet poruszaja ale nijak nie mogę dołączyć do nich skóry tak aby poruszała się tak jak kości. Jeśli znajdzie się ktoś tak łaskawy aby mi podać na to jakiś sposób to będę dozgonnie wdzięczna.
Napisano 28 Grudzień 200222 l Cześć! Jest na to sposób. Jeśli juz masz zrobione kosci i jakąśtam noge i chcesz to połaczyć to jedynie modyfikacją \"skin\" którą dodajesz do nogi. Potem w tej modyfikacji dodajesz odpowiednie kosci i juz prawie gotowe! :) ,jedyne co prawdopodobnie trzeba bedzie poprawic to \"enwelopes\" czyli zasięg działania kości na obiekt. W razie problemow skontaktuj sie na maila, moze cos zaradze :)
Napisano 5 Styczeń 200322 l Co?? :o kolejna kobieta na forum? no człowiek jest na sylwestrze a tu takie zmiany:-) dardzo dobrze zapraszamy kolejne.a i jeszcze innym modyfikatorem ktorego możesz użyć to jest phisique z charakter studio.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto