Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich na forum,

 

Ostatnio zacząłem się zabierać za robienie wizualizacji na potrzeby architektury(akurat zacząłem studia) i mam problem. Autocad jest kiepski jeśli chodzi o tekstury, za to nauczyłem się w nim modelować. Chciałem eksportować modele do 3D MAX 2008 lub CINEMA 4D R11 i tam nakładać tekstury oraz ustawiać światło. I tu zaczął się problem.

 

Korzystam z AUTOCAD 2008. Pliki eksportuje za pomocą plugina 3DSOUT. I po ich otworzeniu w którymś z programów np. cylinder nie jest okrągły, tylko kanciasty. To samo z reszta kształtów na bazie elips i okręgów. Próbowałem importować pliki .dwg do 3d MAXa i myślałem ze pokonałem problem, bo niektóre bryły ładnie się wygładzały przy importowaniu, ale niektóre w tej sytuacji wogóle poznikały.

 

Próbowałem szukać na forum, ale niestety..nie udało się dlatego piszę posta.

 

Z góry dzięki za pomoc!

Edytowane przez SarS87

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

slabo szukales :D

 

przy imporcie DWG (sa 2 pluginy Legacy i zwykly), jest opcja

odpowiadajaca z gladkosc krzywych (podczas importu krzywe gladkie sa zamieniane na krzywe lamane a potem dopiero na trojkaty), domyslnie jest tam wstawione 0.1, musisz zmniejszyc te wartosc do

powiedzmy 0.01 albo i mniej jesli jakas dluga krzywa

 

sa 2 parametry:

curve steps - dla krzywych [liczba odcinkow]

i surface deviation dla solidow - [odstep w przestrzeni, zaleznie od skali i jednostki]

 

ustawienie tych 2ch powinno zalatwic sprawe

 

pamietaj ze lepiej jest collapsowac geometrie w cadzie przed importem do maxa, bo max czasem kiepsko wyprowadza bryly z niescollapsowanej geometrii

Napisano
  • Autor

dziękuję za pomoc:) okazało się ze do importu zaznaczałem legacy DWG zamiast DWG drawing. Tutaj wystarczyło rzeczywiście przestawić surface deviation i gotowe

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.