Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hyh... faktycznie słabe te tipsy. No ale.. skoro dali - to dziękujemy im ślicznie. Ale nie da się ukryć :) nasze tipsy max3d.pl wymiatają :p

Napisano

najlepszy jest ten;) :

"Tip 12

Download ALWAYS the last service-pack for your 3Ds Max version. It will fix important bugs."

Napisano

w sumie przydała mi sie jedna porada :) .. Ta o nie zamienianiu obiekt na E. Mesh a na E. Poly :D . Faktycznie bardzo wiele obiektów szybciej i łątwiej sie konwertuje na ten format i w ogóle to sie udaje. co w przypadku e. mesh nie zawsze.. Do jednej kuli zamienionej na e. mesh chcąc dołączyć (attache multi) np kolejnych 500-700 kul max ngle w pare sekund pożerał 6-7GB ramu i wywalał się :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności