adek Napisano 13 Wrzesień 2009 Share Napisano 13 Wrzesień 2009 Na łamach serwisu CGArena opublikowany został krótki artykuł z 15 poradami dla programu 3ds Max ze szkoły Florence Design Academy. Jestem ciekaw jak odniesiecie się do tych kilkunastu punktów. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=794 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 13 Wrzesień 2009 Share Napisano 13 Wrzesień 2009 Hyh... faktycznie słabe te tipsy. No ale.. skoro dali - to dziękujemy im ślicznie. Ale nie da się ukryć :) nasze tipsy max3d.pl wymiatają :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość e=mc^2 Napisano 13 Wrzesień 2009 Share Napisano 13 Wrzesień 2009 najlepszy jest ten;) : "Tip 12 Download ALWAYS the last service-pack for your 3Ds Max version. It will fix important bugs." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 13 Wrzesień 2009 Share Napisano 13 Wrzesień 2009 Wybitnie wybitna sztuczka :) powalająca :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 14 Wrzesień 2009 Share Napisano 14 Wrzesień 2009 Adek - po raz kolejny dublujesz mój wątek :P http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=61938 ;) chyba że czegoś nie rozumiem i tylko Ty jesteś od newsów a ja niepotrzebnie nieporządek robię - to przepraszam :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 14 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2009 Adek - po raz kolejny dublujesz mój wątek :P http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=61938 ;) chyba że czegoś nie rozumiem i tylko Ty jesteś od newsów a ja niepotrzebnie nieporządek robię - to przepraszam :) Nie. Przepraszam. Nie zauważyłem. Dobrze dobrze. Mój błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaxymilianMax Napisano 15 Wrzesień 2009 Share Napisano 15 Wrzesień 2009 w sumie przydała mi sie jedna porada :) .. Ta o nie zamienianiu obiekt na E. Mesh a na E. Poly :D . Faktycznie bardzo wiele obiektów szybciej i łątwiej sie konwertuje na ten format i w ogóle to sie udaje. co w przypadku e. mesh nie zawsze.. Do jednej kuli zamienionej na e. mesh chcąc dołączyć (attache multi) np kolejnych 500-700 kul max ngle w pare sekund pożerał 6-7GB ramu i wywalał się :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się