Skocz do zawartości

15 praktycznych porad dla 3ds max od Florence Design Academy


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

w sumie przydała mi sie jedna porada :) .. Ta o nie zamienianiu obiekt na E. Mesh a na E. Poly :D . Faktycznie bardzo wiele obiektów szybciej i łątwiej sie konwertuje na ten format i w ogóle to sie udaje. co w przypadku e. mesh nie zawsze.. Do jednej kuli zamienionej na e. mesh chcąc dołączyć (attache multi) np kolejnych 500-700 kul max ngle w pare sekund pożerał 6-7GB ramu i wywalał się :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności