Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam..

 

Podczas jednego z projektów sprzed ok 2 miesiecy natworzyłem sporo b. fajnych materiałów proceduralnych w 3ds max 2010.. Robiłem te materiały w ver akrat 2010 dlatego bo w 2009 po złożeniu już niezbyt skomplikowanego "drzewka" tekstur pod i nadrzędnych max zaczynał ostro mulić.

Obiążenie procesora wzastało do 100% na kilkanaście sek. przy drobnym ruszeniu suwaka w np. Grandient Ramp do którego to były podpięte kolejne procedurale jak noise a w nim checker itd. Widać jakiś błąd jest w 2009 pod tym względem, mimo wszystkich poprawek zainstalowanych dalej sie tak działo. W 2010 te same materiały elegancko, płynnie można było rozbudowywać , ,modyfikować.

 

 

Ale obecny projekt robię natomiast w 2009 bo tu akurat szybiej działa ta wersja :) .. (2010 uruchamia się dłużej jak i kobylasty jest, mniejsza responsywność itp.) . I brakuje mi własnie materiałów....

 

Czy jest jakaś możliwość exportowania ich z 2010 do maxa 2009 ? :)

Edited by MaxymilianMax

  • Replies 4
  • Views 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Spróbuj zapisać sobie obiekty z tymi materiałami jako .fbx, a najprościej byłoby zapisać sobie po prostu materiały. Nie działa?

  • Author

OK , juz sprawa załatwiona, udało się... i to opcją którą używałem z 9-11 lat temu w Maxie 1.2-3 :D .. czyli zapisanie materiału do biblioteki później save na dysku w oddzielnym pliku i otworzenie go podobną metodą w innym maxie.. heh podstawy się kłaniają ;)

Dokładnie tak to powinno być zrobione. Przy przenosinach międzysoftwareowych fbx też powinien działać.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy