Posted September 14, 200915 yr Witam.. Podczas jednego z projektów sprzed ok 2 miesiecy natworzyłem sporo b. fajnych materiałów proceduralnych w 3ds max 2010.. Robiłem te materiały w ver akrat 2010 dlatego bo w 2009 po złożeniu już niezbyt skomplikowanego "drzewka" tekstur pod i nadrzędnych max zaczynał ostro mulić. Obiążenie procesora wzastało do 100% na kilkanaście sek. przy drobnym ruszeniu suwaka w np. Grandient Ramp do którego to były podpięte kolejne procedurale jak noise a w nim checker itd. Widać jakiś błąd jest w 2009 pod tym względem, mimo wszystkich poprawek zainstalowanych dalej sie tak działo. W 2010 te same materiały elegancko, płynnie można było rozbudowywać , ,modyfikować. Ale obecny projekt robię natomiast w 2009 bo tu akurat szybiej działa ta wersja :) .. (2010 uruchamia się dłużej jak i kobylasty jest, mniejsza responsywność itp.) . I brakuje mi własnie materiałów.... Czy jest jakaś możliwość exportowania ich z 2010 do maxa 2009 ? :) Edited September 14, 200915 yr by MaxymilianMax
September 14, 200915 yr Spróbuj zapisać sobie obiekty z tymi materiałami jako .fbx, a najprościej byłoby zapisać sobie po prostu materiały. Nie działa?
September 14, 200915 yr Author OK , juz sprawa załatwiona, udało się... i to opcją którą używałem z 9-11 lat temu w Maxie 1.2-3 :D .. czyli zapisanie materiału do biblioteki później save na dysku w oddzielnym pliku i otworzenie go podobną metodą w innym maxie.. heh podstawy się kłaniają ;)
September 15, 200915 yr Dokładnie tak to powinno być zrobione. Przy przenosinach międzysoftwareowych fbx też powinien działać.
Create an account or sign in to comment