Napisano 24 Wrzesień 200915 l Witam, uwielbiam to co autodesk wyrabia z kolejnymi wydaniami maxa... Stworzylem model w maxie 9. Prosta geom z chamferem na krawedziach, wszystko ladnie. Po przejsciu do maxa 2009 losowe facy z chamfera sa czarne. Nic nie pomaga, wszystkiego typu exporty, edycja triangulacji, rozne grupy smoothowania itd. Nie mam pojecia co jest grane ale jak tworze kolejne obiekty w tej wersji dzieje sie dokladnie to samo. Mial ktos z tym juz problem i moze go rozwiazal? EDIT: Problem znika po oswietleniu sceny... To juz cos ale nie wiem czy problem z wyswietlaniem zalezy od mojej karty graficznej czy od softu.... Pozdro Edytowane 24 Wrzesień 200915 l przez simonhc
Napisano 24 Wrzesień 200915 l Autor flip normals hehehe, nistety nie ten problem. Zreszta przynajmniej u mnie revers faceow wyglada tak samo jak avers. W sensie jakby wszystko byl po shellu. Juz ustalilem ze to kwestia wyswietlania, chociaz przy default light w menatlu wychodzily nadal. EDIT: Jak znajde chwile to wrzuce scrreny. Btw chamferowania to pojawia sie problem gdy chamferuje sie duze obiekty i dodaje elementy. Krawedzie nie rozkladaja sie rownomiernie... kolejny upgrade... @VS_ Co dziwne przy tych samych driverach w niektorych starych scenach wszystko zachowuje sie poprawnie. Jednak kazda nowa scena ma juz wspomniana skaze. (direct u mnie) Edytowane 24 Wrzesień 200915 l przez simonhc
Napisano 24 Wrzesień 200915 l prawym na obiekcie, "display properties" zaznacz backface cull, w max 2009 wprowadzili "zmiane" ze teraz ta opcja jest domyslnie wylaczona,
Napisano 24 Wrzesień 200915 l Autor prawym na obiekcie, "display properties" zaznacz backface cull, w max 2009 wprowadzili "zmiane" ze teraz ta opcja jest domyslnie wylaczona, rzeczywiscie to zalatwia sprawe faceow, moj blad dzieki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto