Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

uwielbiam to co autodesk wyrabia z kolejnymi wydaniami maxa...

Stworzylem model w maxie 9. Prosta geom z chamferem na krawedziach, wszystko ladnie. Po przejsciu do maxa 2009 losowe facy z chamfera sa czarne. Nic nie pomaga, wszystkiego typu exporty, edycja triangulacji, rozne grupy smoothowania itd. Nie mam pojecia co jest grane ale jak tworze kolejne obiekty w tej wersji dzieje sie dokladnie to samo. Mial ktos z tym juz problem i moze go rozwiazal?

 

EDIT:

Problem znika po oswietleniu sceny... To juz cos ale nie wiem czy problem z wyswietlaniem zalezy od mojej karty graficznej czy od softu....

 

Pozdro

Edytowane przez simonhc

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 999
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
flip normals

hehehe, nistety nie ten problem. Zreszta przynajmniej u mnie revers faceow wyglada tak samo jak avers. W sensie jakby wszystko byl po shellu.

 

Juz ustalilem ze to kwestia wyswietlania, chociaz przy default light w menatlu wychodzily nadal.

 

EDIT:

Jak znajde chwile to wrzuce scrreny.

Btw chamferowania to pojawia sie problem gdy chamferuje sie duze obiekty i dodaje elementy. Krawedzie nie rozkladaja sie rownomiernie... kolejny upgrade...

 

@VS_ Co dziwne przy tych samych driverach w niektorych starych scenach wszystko zachowuje sie poprawnie. Jednak kazda nowa scena ma juz wspomniana skaze.

(direct u mnie)

Edytowane przez simonhc

Napisano

prawym na obiekcie, "display properties" zaznacz backface cull, w max 2009 wprowadzili "zmiane" ze teraz ta opcja jest domyslnie wylaczona,

Napisano
  • Autor
prawym na obiekcie, "display properties" zaznacz backface cull, w max 2009 wprowadzili "zmiane" ze teraz ta opcja jest domyslnie wylaczona,

 

rzeczywiscie to zalatwia sprawe faceow, moj blad dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności