Napisano 24 Wrzesień 200915 l LINK: http://www.sendspace.com/file/yqic5s Tworzenie gry-bijatyki, zaawansowane kompresowanie, rotoscoping, bullet time, i inne...
Napisano 18 Listopad 200915 l Autor Już postanowione... Kolejne tutoriale/samouczki będą w AS3 :) Postaram się również, aby były bardziej profesjonalne...
Napisano 18 Listopad 200915 l Bardzo fajna inicjatywa...+dla ciebie. Tylko czy mógłby to ktoś wrzucić na jakis serwer, z którego da się pobrać plik ;)
Napisano 7 Grudzień 200915 l Autor LINK: http://www.wrzuc.to/pVEw8rI0.wt Tym razem prawię o implementowaniu do flasha animacji wykonanych w innych programach. W tym przypadku posłużyłem się „3D studio Max”, ale równie dobrze może to być „After Effects”, „Toon Boom”, „Blender”, „Cinema4D”, „Maya” itp. Jest tu trochę materiałów które z pewnością przydadzą się wszystkim użytkownikom Flasha – jest trochę o kompresji, compositingu, rotoscopingu, tematy bardzo ważne, a rzadko poruszane ;) Polecam zacząć, od studiowania „gra-bijatyka” i „alpha_png_i_gif” – dzięki temu można uniknąć niejasności przy analizowaniu reszty... UŻYTE PROGRAMY W SAMOUCZKU: Adobe Flash CS3 (ale oczywiście pliki zapisywałem w formacie Flash8), DAZ Studio, 3DS MAX 9+ColladaMax (plugin), Photoshop CS3
Napisano 9 Grudzień 200915 l Tak rzeczywiście tutorial nietypowy.. bo tam są tylko przykłady i już gotowe prace, żadnych porad.
Napisano 16 Grudzień 200915 l Autor Opisy nie są wszędzie, ale tam gdzie są najbardziej potrzebne można je znaleźć! Jedne można znaleźć w plikach html, a drugie wewnątrz plików FLA przy skrypcie. Wiem, że ten tut to bajzel, ale spieszyłem się bo już nie chciałem odkładać tego na kolejne X czasu, gdyż pewnie w końcu nic by z tego nie było...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto