Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pojawiła się nowa wersja mental ray Shader Tool dla programu 3ds max 2010. Narzędzie to umożliwia szybką konwersję "nie-mentalowych" shaderów do mental ray'a, ustawienie globalnych wartości dla wszystkich shaderów w scenie, aby zoptymalizować rendering.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=812

 

 

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności