Dor Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Jeszcze tydzień temu korzystałem z Deform Painta normalnie - bez żadnego kłopotu. Ostatnio sformatowałem sobie dysk systemowy, zainstalowałem 3DSMAX 6 po raz kolejny. Problem jest następujący: Wkładam trzy pliki Deform Paint\'a do katalogu Plugins w folderze Max\'a (Tak jak to robiłem poprzednim razem). Przy uruchamianiu Max\'a wyskakują mi trzy błędy, każdy o pliku Deform Paint\'a ,np. \"DLL f:\\3dsmax6\\plugins\\PaintMod.dlm> failed to initialize. Error code: 127 - Nie można odnaleźć określonej procedury.\" i \"DLL f:\\3dsmax6\\plugins\\PaintScatterInk.dlm> is not made for this version of the program - not loading\" Wiem, że jest to standardowy komunikat przy próbie uruchomienia pluginu z poprzednich wersji Max\'a. Dodam jeszcze, że taki plugin jak V-Ray u mnie działa bezproblemowo. Próbowałem zloadować go z Plugin Menagera z Max\'a - z takim samym skutkiem... Więc mam pytanie - Czemu chociaż ten Plug działał mi wcześniej - nie działa mi teraz, i czemu wykrywa mi go jako wersję do wcześniejszego Max\'a, chociaż pobrałem go z linka z Max3d.pl w dziale Video Tutorials i pisało przy nim, że jest to wersja R6. Ps: Pobrałem nawet Service Packa 1 do Max\'a i to nic nie pomogło.
Gotham Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 Spróbuj ten- http://www.max3d.pl/art-other/paintModExV6.zip
Dor Napisano 10 Kwiecień 2004 Autor Napisano 10 Kwiecień 2004 Teraz Deform Paint już działa, pojawił się za to kolejny problem - gdy przypisuje obiektowi dziewczyny Paint Modifer, to Max wysypuje mi się do Windowsa, jak do tej pory dzieje się tak tylko z tym obiektem. Teapoty i inne takie mogę sobie deformować bezproblemowo. Próbowałem już collapsować tą siatkę do Poly, Nurbs, Patch, łączyłem ją z innymi obiektami, kasowałem nawet połowę jej polygonów, Mergowałem do pustych scen i nic. Powodów naperwno może być mnóstwo. Jeśli znajdę jakoś w przyszłym tygodniu Windowsa 2000 to zobaczę czy zmiana systemu coś da.
Gotham Napisano 10 Kwiecień 2004 Napisano 10 Kwiecień 2004 Oj.... Nie mieszaj w to system.... Naprawdę... nt, 2k, xp... Działa bez problemowo. Pamiętaj że deform paint działa tylko z obiektami meshowymi. Musisz dodać albo edit mesh przed paint moda, albo skonwertować do editable mesh.
Dor Napisano 11 Kwiecień 2004 Autor Napisano 11 Kwiecień 2004 Po dodaniu edit mesh też nie działa, sprawdzałem przed chwilą, w Modifer Stack mam tylko scolapsowane Editable Mesh,a i tak wciąż wysypuje do Win\'a. Wyskakuje okno, że Discreet przeprasza za niedogodności i pyta się, czy wysłać raport.
Gotham Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Nim jeszcze weźmiesz się za system reinstaluj maxiaka...
Dor Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 Zreinstalowałem przed chwilą, efekt taki sam, tylko teraz zapytał się czy zapisać recovera. Po świętach zrobie format i dam znać co mi z tego wyszło.
Dor Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 Wpadłem na inny pomysł, powróciłem do wcześniejszych wersji tej sceny - jeszcze zanim połączyłem głowę z resztą ciała, narazie Deform na tym działa, zobaczymy co będzie dalej.
Dor Napisano 21 Kwiecień 2004 Autor Napisano 21 Kwiecień 2004 Pytanie mam jeszcze jedno, ale nie będe zaśmiecał forum kolejnym Topiciem. Czy mógłby ktoś podać mi ustawienia Deforma, by rysując splajny na obiekcie, splajn odchylał się od powieszchni - tak jak jest to pokazane przy robieniu włosów na Video Tutku Czy da się ustawić by ten splaj miał określoną liczbę vertexów, np. 5? Bo DP potrafi ich 50 natworzyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się