Godzil Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Cześć! Będę się teraz przerzucał - trochę aby przetestować - na windows 7. Szef zakupił, a ja pracuje w domu więc będzie to mój system domowy. Orientujecie się może, jak spisuje się na nim Max(np 2009)64 bitowy? Chce się też uczyć Blendera więc jeśli macie jakieś informacje na temat kompatybilności tych programów, jakiś pluginów do maxa (konkretnie VRay) pod windows7, będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!
PICsell Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=61403&highlight=windows+7
tweety Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 myślę, że to na tyle ważne, że warto stworzyć dla tego systemu osobny wątek. Nie gadamy tutaj o tym czy warto iść w win7 tylko jak się sprawdzają na nim "nasze" aplikacje. Pakiety adobe, autodesk, zbrush, gry etc. Sam jestem przed przesiadką i jestem bardzo ciekaw stabilności aplikacji.
Godzil Napisano 29 Wrzesień 2009 Autor Napisano 29 Wrzesień 2009 Dokładnie, najważniejsze informacje to jak wszelkie aplikacje, ich różne wersje i dodatki do nich działają na tym systemie. Różnie to bywało na Viscie więc do Win7 ja osobiście podejdę ostrożnie. I jak wyżej, będę wdzięczny za wszelkie informacje na ten temat :) Pozdrawiam!
the_fgdf Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Działam na win 7 x64 rc 7100 (3ds max 2010) i jestem zadowolony - braków kompatybilności raczej nie odczuwam, może poza paroma shaderami, max się sypie jak się sypał z typowych powodów, jednakże zauważalnie rzadziej niż na Xp. Były jeszcze mudbox i ae i też problemów z żadnym nie zanotowałem. Porównania do Visty (nie)stety nie mam. Odpowiadająca na pytanie : czy przejśc wato - z Xp mysle że tak,wiem jakie sam miałem przed tym opory. hawk _BB
tweety Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 braków kompatybilności raczej nie odczuwam, może poza paroma shaderami a konkretniej? mental, vray, directx shadery, final render, maxwell...
Godzil Napisano 29 Wrzesień 2009 Autor Napisano 29 Wrzesień 2009 ...blender, yafaray pluginy do maxa jak Real Flow, Ray Fire, Fume Fx i inne...?
the_fgdf Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Głównie chodzi o shadery mentala - seria ctrl.studio (ni to 32 ni to 64 bitowe), czy mój ukochany hls - EI03. Miałem też jednostkowe przypadki niekompatybilności skryptów które po przesiadce odmówiły posłuszeństwa vide DBC fast SSS. To tyle na goraco sobie przypominam. Realflow miałem tylko demo - bez problemów, podobnie glue 3d, i rayfire ( choć tutaj tylko pod 32 bitowym maxie 2010)
mkeruj Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 Max 2009 x64, Vray SP2 x64, CS4, w tym PS x64, Modo 401 x64. Działają.
Godzil Napisano 29 Wrzesień 2009 Autor Napisano 29 Wrzesień 2009 Wszystko wygląda obiecująco, dzięki za takie info, rozumiem że w takim razie system według Was jest godny uwagi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się