eternityox1985 Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 mam bipa włożonego w skina postaci physique zrobione i mam pewien problem jak chcesz powiekszysc scalą to skin sie powieksza a biped nie
the_fgdf Napisano 30 Wrzesień 2009 Napisano 30 Wrzesień 2009 (edytowane) Interpunkcja bardzo by pomogła bo trudno poznać czy biped ma użyte modyfikatory skin czy physique. O problemach ze skalowaniem bipedów niejedną książkę by można napisać. Generalnie interesuje Cie wysokość bipeda w panelu motion -> structure. Z siatką to jest tak, że jeśli masz modyfikator skin lub pochodne to pół biedy i pod warunkiem, że wszystkie verticle maja przypisaną kość (kości) w 100%, nie powinno być problemów. Ze skalowaniem physique jest gorzej. Physique niezależnie od Twoich starań lubi się kopać i tworzyć artefakty. Jest też opcja z zmianą jednostek w scenie - ale tu patrz physique. Możesz też w siatce na górę listy modyfikatorów dodać "edit poly" i przekształcić do woli z zachowaniem hierarchii zdarzeń. Jest też opcja z "zbakeowaniem" animacji do point cache'a a potem samą siatkę z nagranym point cachem animacji przekształcać - podobnie za pomocą edit. _BB p. Edytowane 30 Wrzesień 2009 przez the_fgdf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się