Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Interpunkcja bardzo by pomogła bo trudno poznać czy biped ma użyte modyfikatory skin czy physique. O problemach ze skalowaniem bipedów niejedną książkę by można napisać. Generalnie interesuje Cie wysokość bipeda w panelu motion -> structure. Z siatką to jest tak, że jeśli masz modyfikator skin lub pochodne to pół biedy i pod warunkiem, że wszystkie verticle maja przypisaną kość (kości) w 100%, nie powinno być problemów. Ze skalowaniem physique jest gorzej. Physique niezależnie od Twoich starań lubi się kopać i tworzyć artefakty. Jest też opcja z zmianą jednostek w scenie - ale tu patrz physique. Możesz też w siatce na górę listy modyfikatorów dodać "edit poly" i przekształcić do woli z zachowaniem hierarchii zdarzeń. Jest też opcja z "zbakeowaniem" animacji do point cache'a a potem samą siatkę z nagranym point cachem animacji przekształcać - podobnie za pomocą edit.

_BB

 

p.

Edytowane przez the_fgdf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności