Napisano 30 Wrzesień 200915 l mam bipa włożonego w skina postaci physique zrobione i mam pewien problem jak chcesz powiekszysc scalą to skin sie powieksza a biped nie
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Interpunkcja bardzo by pomogła bo trudno poznać czy biped ma użyte modyfikatory skin czy physique. O problemach ze skalowaniem bipedów niejedną książkę by można napisać. Generalnie interesuje Cie wysokość bipeda w panelu motion -> structure. Z siatką to jest tak, że jeśli masz modyfikator skin lub pochodne to pół biedy i pod warunkiem, że wszystkie verticle maja przypisaną kość (kości) w 100%, nie powinno być problemów. Ze skalowaniem physique jest gorzej. Physique niezależnie od Twoich starań lubi się kopać i tworzyć artefakty. Jest też opcja z zmianą jednostek w scenie - ale tu patrz physique. Możesz też w siatce na górę listy modyfikatorów dodać "edit poly" i przekształcić do woli z zachowaniem hierarchii zdarzeń. Jest też opcja z "zbakeowaniem" animacji do point cache'a a potem samą siatkę z nagranym point cachem animacji przekształcać - podobnie za pomocą edit. _BB p. Edytowane 30 Wrzesień 200915 l przez the_fgdf
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto