Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc panowie(i panie).

W ramach doskonalenia skillu zabralem sie jakis czas temu za pierwszy w zyciu model(i render) samochodu.Na podst. informacji z tutoriali i innych zrodel udalo mi sie dobrnac do takiego etapu.

No i teraz prosze o uwagi, wskazowki i krytyke zeby dzielo podciagnac.

Mam np duzy problem z szybami.Mam zewnetrzne refleksy, jak chcialem ale np nie moge uzyskac przezroczystosci, zamiast tego mam znieksztalcone odbicie wnetrza.Mysle ze to sprawa grubosci szyby.

Poza tym: jak widac.

Pzdr

 

link: http://img16.imageshack.us/i/test1hr.jpg/

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Za te zniekształcenia odpowiedzialny jest IOR od refraction. Najlepiej ustaw go na 1.01, w tedy nie będzie zniekształcał. Spróbuj jakoś doświetlić scenę, poustawiać te vray lighty, by dawały ładne odbicia i zrób coś z lakierem bo faktycznie wygląda plastikowo :P (w reflection próbuj z fallofem, itp.)

Napisano (edytowane)

Dzieki za rade Blomd.

Faktycznie IOR zalatwil sprawe a sam bym na to nie wpadl.

Wlasnie dlatego Audi zamiescilem w WIP, ze nad nim ciagle pracuje i zeby takie sprawy jak plastikowatosc lakieru czy rendering dzieki waszym poradom poprawic.Tym bardziej ze to moje pierwsze auto 3D.

 

Pozdrowki i czekam na dalsze uwagi.

Edytowane przez Krs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności