Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc panowie(i panie).

W ramach doskonalenia skillu zabralem sie jakis czas temu za pierwszy w zyciu model(i render) samochodu.Na podst. informacji z tutoriali i innych zrodel udalo mi sie dobrnac do takiego etapu.

No i teraz prosze o uwagi, wskazowki i krytyke zeby dzielo podciagnac.

Mam np duzy problem z szybami.Mam zewnetrzne refleksy, jak chcialem ale np nie moge uzyskac przezroczystosci, zamiast tego mam znieksztalcone odbicie wnetrza.Mysle ze to sprawa grubosci szyby.

Poza tym: jak widac.

Pzdr

 

link: http://img16.imageshack.us/i/test1hr.jpg/

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 895
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

model jest niezły, ale... render strasznie plastikowo wyszedł =/

Napisano

Za te zniekształcenia odpowiedzialny jest IOR od refraction. Najlepiej ustaw go na 1.01, w tedy nie będzie zniekształcał. Spróbuj jakoś doświetlić scenę, poustawiać te vray lighty, by dawały ładne odbicia i zrób coś z lakierem bo faktycznie wygląda plastikowo :P (w reflection próbuj z fallofem, itp.)

Napisano
  • Autor

Dzieki za rade Blomd.

Faktycznie IOR zalatwil sprawe a sam bym na to nie wpadl.

Wlasnie dlatego Audi zamiescilem w WIP, ze nad nim ciagle pracuje i zeby takie sprawy jak plastikowatosc lakieru czy rendering dzieki waszym poradom poprawic.Tym bardziej ze to moje pierwsze auto 3D.

 

Pozdrowki i czekam na dalsze uwagi.

Edytowane przez Krs

Napisano

felgi są do bani, spróbuje zrobić ten materiał od nowa bardziej chromowato :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności