Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej! Wie ktoś może jak utworzyć materiał który pokazywał by na drugim kanale UV lightmape na modelu? Podpiąłem pod lamberta Layered texture; na pierwszej teksturze dałem lightmape i przenikanie multiply, na teksturze pod spodem, dałem byle co... ale jak zmienić kanały mapowania dla tekstury z lightmapą?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 764
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W menu pod PPM wchodzisz w UV Sets, a potem UV Linking chyba. Tam łączysz tekstury obiektu z ufałkami.

Napisano

Wygląda na to, że działa, dzięki!

Napisano

moglbys zoribc jakies screeny i pokazac jak to dziala w vieporcie bo niedlugo cos takiego bede robil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności