Gość Bad Moon Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 Hej! Wie ktoś może jak utworzyć materiał który pokazywał by na drugim kanale UV lightmape na modelu? Podpiąłem pod lamberta Layered texture; na pierwszej teksturze dałem lightmape i przenikanie multiply, na teksturze pod spodem, dałem byle co... ale jak zmienić kanały mapowania dla tekstury z lightmapą?
arev Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 W menu pod PPM wchodzisz w UV Sets, a potem UV Linking chyba. Tam łączysz tekstury obiektu z ufałkami.
Gość Bad Moon Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 Wygląda na to, że działa, dzięki!
jacenty Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 moglbys zoribc jakies screeny i pokazac jak to dziala w vieporcie bo niedlugo cos takiego bede robil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się