Mulholland Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Hej. Mam problem ze scatterem. Siatki po rozrzuceniu nie dotykają podstawami obiektu na którym je rozkładam, tylko są przecięte w połowie. Ustawiłem pivot na podstawie siatki którą chcę rozrzucić, ale nic to nie daje. Dzieje się to z modelem ściągniętym z netu, jak robię to na primitivach, to działa dobrze. Tylko w przypadku sphere jest inaczej ale jak ustawiam tą opcję że ma podstawę na dole to jest ok. Czy ktoś wie jak to można ustawić? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 9 Październik 2009 Share Napisano 9 Październik 2009 Zastosuj na obiekcie Reset XForm i wtedy zobacz. Znajdziesz w panelu Utilities. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 12 Październik 2009 Autor Share Napisano 12 Październik 2009 Dziękuję Lar za odpowiedź. Twój sposób nic nie dał, ktoś mi radził modyfikator Xform, ale też nie dało rady. W końcu zrobiłem tak, że stworzyłem primitiva, zrównałem podstawę mojej feralnej siatki z podstawą primitiva, zmieniłem primitiva w editable poly i zattachowałem "złą" siatkę do niego. Potem wywaliłem z poly element który był primitivem i okej. Scatteruje się dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 12 Październik 2009 Share Napisano 12 Październik 2009 Teoretycznie Xform powinien być pomocny właśnie w takich przypadkach nie mniej max jest bardzo podatny na zabugowane obiekty - to z tego powodu masa ludzi narzeka na dostarczane im bryły pochodzące ze sketchupa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się