Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej. Mam problem ze scatterem. Siatki po rozrzuceniu nie dotykają podstawami obiektu na którym je rozkładam, tylko są przecięte w połowie. Ustawiłem pivot na podstawie siatki którą chcę rozrzucić, ale nic to nie daje.

 

Dzieje się to z modelem ściągniętym z netu, jak robię to na primitivach, to działa dobrze. Tylko w przypadku sphere jest inaczej ale jak ustawiam tą opcję że ma podstawę na dole to jest ok.

 

Czy ktoś wie jak to można ustawić?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziękuję Lar za odpowiedź. Twój sposób nic nie dał, ktoś mi radził modyfikator Xform, ale też nie dało rady.

 

W końcu zrobiłem tak, że stworzyłem primitiva, zrównałem podstawę mojej feralnej siatki z podstawą primitiva, zmieniłem primitiva w editable poly i zattachowałem "złą" siatkę do niego. Potem wywaliłem z poly element który był primitivem i okej. Scatteruje się dobrze.

Napisano

Teoretycznie Xform powinien być pomocny właśnie w takich przypadkach nie mniej max jest bardzo podatny na zabugowane obiekty - to z tego powodu masa ludzi narzeka na dostarczane im bryły pochodzące ze sketchupa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności