Napisano 5 Październik 200915 l Hej. Mam problem ze scatterem. Siatki po rozrzuceniu nie dotykają podstawami obiektu na którym je rozkładam, tylko są przecięte w połowie. Ustawiłem pivot na podstawie siatki którą chcę rozrzucić, ale nic to nie daje. Dzieje się to z modelem ściągniętym z netu, jak robię to na primitivach, to działa dobrze. Tylko w przypadku sphere jest inaczej ale jak ustawiam tą opcję że ma podstawę na dole to jest ok. Czy ktoś wie jak to można ustawić? Pozdrawiam.
Napisano 9 Październik 200915 l Zastosuj na obiekcie Reset XForm i wtedy zobacz. Znajdziesz w panelu Utilities.
Napisano 12 Październik 200915 l Autor Dziękuję Lar za odpowiedź. Twój sposób nic nie dał, ktoś mi radził modyfikator Xform, ale też nie dało rady. W końcu zrobiłem tak, że stworzyłem primitiva, zrównałem podstawę mojej feralnej siatki z podstawą primitiva, zmieniłem primitiva w editable poly i zattachowałem "złą" siatkę do niego. Potem wywaliłem z poly element który był primitivem i okej. Scatteruje się dobrze.
Napisano 12 Październik 200915 l Teoretycznie Xform powinien być pomocny właśnie w takich przypadkach nie mniej max jest bardzo podatny na zabugowane obiekty - to z tego powodu masa ludzi narzeka na dostarczane im bryły pochodzące ze sketchupa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto