Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej. Mam problem ze scatterem. Siatki po rozrzuceniu nie dotykają podstawami obiektu na którym je rozkładam, tylko są przecięte w połowie. Ustawiłem pivot na podstawie siatki którą chcę rozrzucić, ale nic to nie daje.

 

Dzieje się to z modelem ściągniętym z netu, jak robię to na primitivach, to działa dobrze. Tylko w przypadku sphere jest inaczej ale jak ustawiam tą opcję że ma podstawę na dole to jest ok.

 

Czy ktoś wie jak to można ustawić?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 842
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zastosuj na obiekcie Reset XForm i wtedy zobacz. Znajdziesz w panelu Utilities.

Napisano
  • Autor

Dziękuję Lar za odpowiedź. Twój sposób nic nie dał, ktoś mi radził modyfikator Xform, ale też nie dało rady.

 

W końcu zrobiłem tak, że stworzyłem primitiva, zrównałem podstawę mojej feralnej siatki z podstawą primitiva, zmieniłem primitiva w editable poly i zattachowałem "złą" siatkę do niego. Potem wywaliłem z poly element który był primitivem i okej. Scatteruje się dobrze.

Napisano

Teoretycznie Xform powinien być pomocny właśnie w takich przypadkach nie mniej max jest bardzo podatny na zabugowane obiekty - to z tego powodu masa ludzi narzeka na dostarczane im bryły pochodzące ze sketchupa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności