proquest Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 Witam Mam twarz. http://zapodaj.net/images/6f21a11f436a.jpg I jej siatkę z UV http://img402.yfrog.com/img402/3087/siatka.jpg I prosiłbym o jakieś rady jak wykonać dobrą teksturę twarzy. Bo wszytkie textury jakie zrobiłem są denne. Będę ogromnie wdzięczny. Pozdrawiam.
kamil.ochel Napisano 5 Październik 2009 Napisano 5 Październik 2009 ufałkę masz przede wszystkim skopaną. bo w tych miejscach gdzie aż czarno od linii strasznie Ci się porozciąga tekstura
proquest Napisano 6 Październik 2009 Autor Napisano 6 Październik 2009 To jak to zrobić? Muszę mieć taką gęstą siatkę tam, bo musiałem dokładniej wyrzeźbić.
the_fgdf Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Jaki soft? Nie chodzi wyłącznie o gęstość siatki ale o overlapy i to że siatka twarzy zajmuje 1/15 powierzchni mapy tekstury - a to marnotrawstwo.
the_fgdf Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 O metodologi edycji map w blenderze nie będę się wypowiadał bo pojęcie mam blade, ale sedno pozostaje takie samo. http://bgdm.katorlegaz.com/lscm_tute/lscm_tute.htm ^^polecam przestudiować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się