Napisano 5 Październik 200915 l Witam Mam twarz. http://zapodaj.net/images/6f21a11f436a.jpg I jej siatkę z UV http://img402.yfrog.com/img402/3087/siatka.jpg I prosiłbym o jakieś rady jak wykonać dobrą teksturę twarzy. Bo wszytkie textury jakie zrobiłem są denne. Będę ogromnie wdzięczny. Pozdrawiam.
Napisano 5 Październik 200915 l ufałkę masz przede wszystkim skopaną. bo w tych miejscach gdzie aż czarno od linii strasznie Ci się porozciąga tekstura
Napisano 6 Październik 200915 l Autor To jak to zrobić? Muszę mieć taką gęstą siatkę tam, bo musiałem dokładniej wyrzeźbić.
Napisano 6 Październik 200915 l Jaki soft? Nie chodzi wyłącznie o gęstość siatki ale o overlapy i to że siatka twarzy zajmuje 1/15 powierzchni mapy tekstury - a to marnotrawstwo.
Napisano 8 Październik 200915 l O metodologi edycji map w blenderze nie będę się wypowiadał bo pojęcie mam blade, ale sedno pozostaje takie samo. http://bgdm.katorlegaz.com/lscm_tute/lscm_tute.htm ^^polecam przestudiować
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto