Skocz do zawartości

maya rig scaling


gabrino

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze scalowaniem kregoslupa ktory ma wbudowany squash i strech. Jedna z postaci nad ktora pracuje ma wbudowany squasch i strech w ik spline i geometria nie deformuje sie tak jak powinna.

Dodam ze clustery sa ustawione na relative.

 

Jakies sugestie? ktos mial ten sam problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

W ramach wyjasnienia dodam ze chodzi mi o stretchy ik sline with volume preservation.

 

Kroopson @ dzieki za odpowiedz. Chyba rozumiem o co chodzi i Dziala to dla strechy spine. :)

 

Jest jakies rozwiazanie w przypadku volume preservation?

 

Sorry za zamieszanie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności