Napisano 12 Październik 200915 l Czy ktos wie jak mozna to zamknac? (chodzi o ta sciane po prawej stronie) Dodam ze cap holes nie wchodzi w gre bo to jest czesc wiekszej poly. I tak z ciekawosci zapytam czy do renderow wewnatrz i na zewnatrz architektury robicie 2 rozne modele czy kombinujecie z 1? [ATTACH]66832[/ATTACH]
Napisano 12 Październik 200915 l najprościej zaznacz Poligony po drugiej stronie ściany z shiftem i z opcją snap to vertex skopiuj na miejsce brakujących. potem Flip normal i weld.
Napisano 12 Październik 200915 l jesli dobrze zrozumialem problem- zrobilbym tak- detacz ta scianke z drzwuami, i symetry, tak zeby ldrzwi byly wewnatrz scianki. gizmo symetry wzdloz sciany. najprostsza metoda przy takiej topologii.
Napisano 14 Październik 200915 l Autor dzieki wszystkim za odpowiedzi widze ze jest kilka sposobow zeby to naprawic!