softselection Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 Czy ktos wie jak mozna to zamknac? (chodzi o ta sciane po prawej stronie) Dodam ze cap holes nie wchodzi w gre bo to jest czesc wiekszej poly. I tak z ciekawosci zapytam czy do renderow wewnatrz i na zewnatrz architektury robicie 2 rozne modele czy kombinujecie z 1? [ATTACH]66832[/ATTACH]
Lis Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 najprościej zaznacz Poligony po drugiej stronie ściany z shiftem i z opcją snap to vertex skopiuj na miejsce brakujących. potem Flip normal i weld.
belzebub Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 jesli dobrze zrozumialem problem- zrobilbym tak- detacz ta scianke z drzwuami, i symetry, tak zeby ldrzwi byly wewnatrz scianki. gizmo symetry wzdloz sciany. najprostsza metoda przy takiej topologii.
softselection Napisano 14 Październik 2009 Autor Napisano 14 Październik 2009 dzieki wszystkim za odpowiedzi widze ze jest kilka sposobow zeby to naprawic!
Rekomendowane odpowiedzi