pretorianstalker Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 http://www.youtube.com/watch?v=nxcOTVuXcUI&feature=related Z czego korzysta ten gość, że: a) od razu tworzy symetrycznie :) b) dodaje nowe fragmenty do już istniejących
Marcin Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Utwórz obiekt "Plane", przekonwertuj go do "Editable poly", dodaj modyfikator "Symmetry", przejdź do modyfikatora niżej (czyli editable poly), włącz ikonkę na pasku poniżej listy modyfikatorów (druga od lewej). Od tej pory modelując na poziomie niższego modyfikatora widoczny jest efekt końcowy przez resztę dodanych nad nim. Autor tworzy nowe polygony zaznaczając krawędź (edge) i przeciągając ją (move) razem z wciśniętym Shiftem.
pretorianstalker Napisano 13 Październik 2009 Autor Napisano 13 Październik 2009 Dzięki :) Stawiam pierwsze kroki z tym programem i co jakiś tutorial odpalę to mi oczy wyłażą ;)
MaxymilianMax Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 Pytanie,, czy to najoptymalniejszy/najszybszy sposób tworzenia twarzy ludzkiej o podobnej detaliczności? :)
piotrek Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 Jedni modelują tak, inni inaczej... Nie ma najlepszego sposobu poza tym, który ty lubisz najbardziej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się