Napisano 13 Październik 200915 l http://www.youtube.com/watch?v=nxcOTVuXcUI&feature=related Z czego korzysta ten gość, że: a) od razu tworzy symetrycznie :) b) dodaje nowe fragmenty do już istniejących
Napisano 13 Październik 200915 l Utwórz obiekt "Plane", przekonwertuj go do "Editable poly", dodaj modyfikator "Symmetry", przejdź do modyfikatora niżej (czyli editable poly), włącz ikonkę na pasku poniżej listy modyfikatorów (druga od lewej). Od tej pory modelując na poziomie niższego modyfikatora widoczny jest efekt końcowy przez resztę dodanych nad nim. Autor tworzy nowe polygony zaznaczając krawędź (edge) i przeciągając ją (move) razem z wciśniętym Shiftem.
Napisano 13 Październik 200915 l Autor Dzięki :) Stawiam pierwsze kroki z tym programem i co jakiś tutorial odpalę to mi oczy wyłażą ;)
Napisano 17 Październik 200915 l Pytanie,, czy to najoptymalniejszy/najszybszy sposób tworzenia twarzy ludzkiej o podobnej detaliczności? :)
Napisano 17 Październik 200915 l Jedni modelują tak, inni inaczej... Nie ma najlepszego sposobu poza tym, który ty lubisz najbardziej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto