Napisano 14 Październik 200915 l Witam, obrabiam obecnie tutorial z displacement map tylko ze efekt malo ma wspolnego z tym z tutka...dodam ze jest to prosty obiekt poly dodane jest UV map (nie wiem czy jest to konieczne przy displacement) i Vray material zeby dodac kolor. Nie wiem dlaczego tak to wyglada jakby dwa polygony byly obok siebie w miejscu gdzie jest tylko jeden?
Napisano 14 Październik 200915 l Bo masz z du... mapowanie UVW. zaznacz poly, daj uvw, planar, obróć do płaszczyzny i zależnie do potrzeby ustaw wielkośc albo daj fit. A displacement jak najbardziej wymaga uvw - nawet dokładniejszego niż diffuse czy bump.
Napisano 14 Październik 200915 l Autor po przypisaniu uvmap- planar do pierwszego polygonu i potem do drugiego (mam 2 modyfikatory uvmap) uvmap z pierwszego pokazuje sie na drugim polygonie, tzn oba uvmap przypisuja sie do jednego polygonu, a ten drugi zostaje bez mapowania, nie wiem co jest grane..
Napisano 14 Październik 200915 l Po nadaniu pierwszego musisz albo zkolapsować albo dać modyfikator edit polu (mesh), wybrać drugi polygon i nadać kolejny uvw map (itd...)
Napisano 14 Październik 200915 l Autor dzieki za odpowiedz! a mam jeszcze pytanie jak zmodyfikowac gizmo uwmap-(planar) tak zeby pasowalo do ksztaltu polygonu jest w ogole taka opcja czy w tym przypadku to tylko unwrap? teraz to wyglada tak