smurv Napisano 15 Październik 2009 Share Napisano 15 Październik 2009 obecnie pracuje na win xp 32 bit hardware q9550 p5q-e 4gb 3650 2xhdd raid pracuje glownie na Skp + vray + corel + cad2007, max moze w przyslosci glowne pytanie, czy odczyje skok wydajnosci po przejsciu na system 64bitowy ??moze macie jakies testy itp ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 15 Październik 2009 Share Napisano 15 Październik 2009 myślę że znikomy wzrost wydajności, ale jak zaczniesz renderować ciężkie sceny w maxie vray kiedyś i będzie ci wyłączał się max to pomyśl o dokupieniu ramu i przejściu na 64 bit teraz to raczej niewiele zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 15 Październik 2009 Share Napisano 15 Październik 2009 Prawda jest taka, ze gdy przejdziesz na 64bit rendering w maxie wydluzy sie w stosunku do 32bit. Dziwne, ale sprawdzone. Nie wiem jak jest z innymi aplikacjami, musialbys sprawdzic sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 15 Październik 2009 Share Napisano 15 Październik 2009 Tu nie chodzi o wzrost wyddajnosci, ale o maksymalna wielkosc scen i plikow nad jaka mozesz pracowac. 32 bitowy system obsluguje max 4 gb pamieci, z mozliwoscia przypisania 2gb na aplikacje (3gb ze swiczem jakims tam). Jak scena wymaga od kompa paru giga zeby sie wyrenderowac to potrzebujesz 64 bitowca bo raczej nie ruszysz. Jesli sie nie obiles o ta granice to upgrade nic ci nei da- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smurv Napisano 15 Październik 2009 Autor Share Napisano 15 Październik 2009 niby na razie nie mialem takich problemow, ale ostatnio podczas renderow w skp+vray sceny nawet nie chcialy sie zaczynac renderowac i zatrzymywaly sie na "prepass" same sceny moze i nie byly zbyt duze ale textury tak, moze to sama wina skp lub vray ale tego pewien nie jestem dlatego mocno zastanawiam sie nad przesiadka na maxa+vraya ale to akurat odwlekam jak sie da bo max mnie odstrasza ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmcomposer Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 Nie wypowiem się jak to wygląda w przypadku programów graficznych, ale w muzyce 64bit vs 32bit wypada jakieś 20-30% lepiej (obciążenie procesora sprawdzone na tym samym projekcie) - oczywiście jeśli programy są natywnie 64bit, a nie tylko uruchamiane na systemie 64bit, bo w przeciwnym razie to ten 64bitowy system jest nam na nic. Ale to taki bonus, jako, że dostęp do pamięci powyżej 4GB jest główną zaletą systemów i aplikacji 64bit i dla nas, muzyków. - Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 (edytowane) Jeśli nie renderujesz dużych scen lub renderów w dużych rozdzielczościach, to nie ma sensu przeskakiwania na 64bity.Przesiadka opłaca się jeśli masz dużo ramu. Ja musiałem to zrobić i pojawiły się problemy ze sterownikami do mniej popularnych urządzeń. Edytowane 22 Październik 2009 przez PICsell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi