woyo-sensei Napisano 16 Październik 2009 Napisano 16 Październik 2009 Witam. Probuje zrobic spodnie dla mojego modelu herosa (nic skomplikowanego, ot line i garment maker) i wykorzystac na tym cloth. Problem w tym, ze potrzebuje jakby kilku czesci spodni o roznym parametrze offset: pas, ktory bedzie trzymal calosc, luzne nogawki od pasa do kolan i ponizej kolan zacisniete na lydkach. Problem w tym, ze jak dziele obiekt na grupy, nadaje rozne wartosci offset w cloth -> group -> dana grupa vertexow -> group parameters -> constraint parameters (z tutoriala na temat ubrania Maryny na stronie glownej max3d) to i tak o wszystkim decyduje glowny parametr ustawiony w cloth properties, ktory jest znacznie wyzszy od tych przypisanych w grupach "pas" oraz "nogawki dolne". Czy mozna, a wlasciwie jak mozna cos takiego zrobic (bo da sie na pewno), zeby grupy mialy inny parametr offset od pozostalej czesci ubrania? Jak bedzie trzeba to zarzuce screeny ustawien. Z gory dziekuje za szybkie odpowiedzi i pozdrawiam :)
woyo-sensei Napisano 17 Październik 2009 Autor Napisano 17 Październik 2009 Wybaczcie za double posta. Problem rozwiazany. Wystarczylo przeszukac forum i poczytac co nieco :) Zamiast bawic sie w problemy z grupami w cloth, mozna to zrobic nadajac odpowiednie wlasciwosci panelom. Oto link do tutorialu, ktory zreszta rowniez znajduje sie na tym forum (link, nie tutorial :P): link
Rekomendowane odpowiedzi