pauka Napisano 18 Październik 2009 Napisano 18 Październik 2009 Witam. W maxie stawiam pierwsze kroki, przerabiam właśnie ksiazke "3ds max5 Projekty i rozwiazania" i mam problem z cwiczeniem na koniec działu modelowanie, a konkretnie nie wiem czemu po wyrenderowaniu puchar wyglada tak jak wyglada... Jakby byl przezroczysty ale opacity jest na 100%
kamil.ochel Napisano 18 Październik 2009 Napisano 18 Październik 2009 modyfikator normal > flip normals
pauka Napisano 18 Październik 2009 Autor Napisano 18 Październik 2009 Dzieki, pomogło. A dlaczego tak sie stało ? Wczesniej korzystalem z tych samych narzedzi i tak nie było.
mkeruj Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 Prawdopodobnie robiłeś ten kielon z linii za pomocą (lathe?) obrotu. Już wtedy max opacznie zrozumiał twoje zamierzenia i skierował normale do środka.
Bacry Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 ważny jest kierunek rysowania linii :)
pauka Napisano 21 Październik 2009 Autor Napisano 21 Październik 2009 racja, teraz sobie przypominam wytłuszczony napis w ksiaze "pamietaj, ze kierunek rysowania linii ma kluczowe znaczenie..." dzieki btw. gdzie to backface cull właczyc :p ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się