Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam !

Od paru dni mam dopiero 3dsMax 6 i mam pewne klopoty. Wybralem z waszej strony tutorial o modelowaniu broni jednak natrafilem na problem. Otoz gdy stworzylem pierwszego box\'a, uzylem opcji vertex i potem wyextrudowalem to nie moge teraz uzyc opcji vertex na tym wyextrudowanym kawalku. Czy jest to mozliwe czy musze tworzyc kolejne, nowe boxy zeby je vertexowac i układać na sobie a potem jakos połączyć to w całość ? Prosze o pomoc !

Pozdrawiam, Slaneesh

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 983
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam nowego użytkownika.

 

Screen uzyskanego efektu mógłby uratować sytuację, ale spróbuję...

Czy jesteś na tym etapie tutoriala?

05.jpg

Jeśli tak, to w treści Twojego pytania podpada mi stwierdzenie: \"uzylem opcji vertex\". Czyli wykonałeś extrude na zaznaczonych vertexach? W tutku extrude jest wykonywany na polygonie, więc może problem tkwi w złym wyborze trybu w selection...

Natomiast na to, jak uzyskać opisywane przez Ciebie objawy, już nie miałem pomysłu. Dało by się pod to podpiąć sytuację, w której próbowałbyś extrudować za pomocą SHIFT\'a i pojawiłoby się okno \'clone part of mesh\', ale o tym nic nie wspominasz, więc na razie to wykluczam. Może pora zbyt późna i coś kiepsko u mnie z koncentracją :)

Jeśli problemu nie rozwiązałem, a po mnie też nikt nic nie zdziała, to najlepiej opisz krok po kroku, co robisz i dodaj screen\'a z końcowym efektem.

 

Napisano

Już rozkminiłem w czym problem. Wszystko działa teraz ok, a należało wybrać tylko opcję move i potem vertexowac, bo jak nie miałem zaznaczonej opcje move to po wybraniu vertex i zaznaczeniu tej kropki do edycji miałem pokazane matowe wektory i po najechaniu na nie nic się nie zmieniały :) Sory że tak późno odpisuje ale nie miałem neta :) W każdym razie THX za pomoc :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności