artzgodka Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 mam kilka kulek pod nie podpięty dynamik kulki zachowują się poprawnie ale jak w kulkach chcę umieścić jeszcze inne obiekty to te żyją właśnym życiem a chce byłyby zintegrowane z dana kulką, jakieś linkowanie lub coś takiego jak to zrobić ??
viater Napisano 20 Październik 2009 Napisano 20 Październik 2009 Nie wiem dokładnie co chcesz zrobić... Ale do linkowania obiektów służy "parent item". Gdy masz zaznaczony obiekt w kulce wciskasz "m" na klawiaturze i w parent item wybierasz z listy kulkę. Wtedy obiekt robi to co kulka w tym samym czasie. Po za tym możesz go jeszcze ekstra animować.
Alibaba Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 Przyparentuj do kazdej kulki collision object o typie sphere i za pomoca opcji inside (czy jakos podobnie) wskaz ze detekcja ma dzialac tylko w srodku. Collision object i obiekty w kulce wrzuc do osobnej grupy dla kazdego collision object. Powinno zadzialac.
artzgodka Napisano 22 Październik 2009 Autor Napisano 22 Październik 2009 chodzi o to by wszystkie kulki były na jednej warstwie w tedy zmieniam parametry dla jednego obiektu a nie kilku czy kilku dziesięciu a w tedy trzeba wybrać Piece Mode - Parts i tu zaczynają obiekty umieszczone w kulkach wariować tzn. wpływa na nie również opcja dynamic tak samo jak na kulki a tego nie chcę dzięki za inof posprawdzam to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się