Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam kilka kulek pod nie podpięty dynamik kulki zachowują się poprawnie ale jak w kulkach chcę umieścić jeszcze inne obiekty to te żyją właśnym życiem a chce byłyby zintegrowane z dana kulką, jakieś linkowanie lub coś takiego jak to zrobić ??

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem dokładnie co chcesz zrobić...

Ale do linkowania obiektów służy "parent item". Gdy masz zaznaczony obiekt w kulce wciskasz "m" na klawiaturze i w parent item wybierasz z listy kulkę. Wtedy obiekt robi to co kulka w tym samym czasie. Po za tym możesz go jeszcze ekstra animować.

Napisano

Przyparentuj do kazdej kulki collision object o typie sphere i za pomoca opcji inside (czy jakos podobnie) wskaz ze detekcja ma dzialac tylko w srodku. Collision object i obiekty w kulce wrzuc do osobnej grupy dla kazdego collision object. Powinno zadzialac.

Napisano

chodzi o to by wszystkie kulki były na jednej warstwie w tedy zmieniam parametry dla jednego obiektu a nie kilku czy kilku dziesięciu a w tedy trzeba wybrać Piece Mode - Parts i tu zaczynają obiekty umieszczone w kulkach wariować tzn. wpływa na nie również opcja dynamic tak samo jak na kulki a tego nie chcę

 

dzięki za inof posprawdzam to

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności