Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam kilka kulek pod nie podpięty dynamik kulki zachowują się poprawnie ale jak w kulkach chcę umieścić jeszcze inne obiekty to te żyją właśnym życiem a chce byłyby zintegrowane z dana kulką, jakieś linkowanie lub coś takiego jak to zrobić ??

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem dokładnie co chcesz zrobić...

Ale do linkowania obiektów służy "parent item". Gdy masz zaznaczony obiekt w kulce wciskasz "m" na klawiaturze i w parent item wybierasz z listy kulkę. Wtedy obiekt robi to co kulka w tym samym czasie. Po za tym możesz go jeszcze ekstra animować.

Napisano

Przyparentuj do kazdej kulki collision object o typie sphere i za pomoca opcji inside (czy jakos podobnie) wskaz ze detekcja ma dzialac tylko w srodku. Collision object i obiekty w kulce wrzuc do osobnej grupy dla kazdego collision object. Powinno zadzialac.

Napisano
  • Autor

chodzi o to by wszystkie kulki były na jednej warstwie w tedy zmieniam parametry dla jednego obiektu a nie kilku czy kilku dziesięciu a w tedy trzeba wybrać Piece Mode - Parts i tu zaczynają obiekty umieszczone w kulkach wariować tzn. wpływa na nie również opcja dynamic tak samo jak na kulki a tego nie chcę

 

dzięki za inof posprawdzam to

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności