Napisano 12 Kwiecień 200421 l Pytanie banalne, ale nie mogę się tego doszukać, otóż - gdy mam obiekt nieatywny, to widać wszystkie jego edges, i te visible, i te invisible, a to spowalnia mi komputer... Tylko gdy mam obiekt aktywny i jest włączona zakładka modyfikacji widać quady, a nie trójkąty, a komp szybciej chodzi. Jak wyłączyć by invisible edges, by były niewidoczne zawsze?
Napisano 12 Kwiecień 200421 l A czy dłubałeś coś kiedyś wcześniej w konfiguracji driver\'ów? Opisane przez Ciebie objawy można wyłączyć w customize/preferences -> zakładka \'viewports\' -> configure driver. Zakładam, że działasz na Direct3D (w open GL tego nie wykryłem, ale jeśli jest inczej to pisz, a pokombinuję). Odznacz opcję \'display all triangle edges\'. Powinno pomóc. Powodzenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto