Gość Cornelius Scipio Napisano 19 Październik 2009 Share Napisano 19 Październik 2009 Mam drobny problem (sądzę,że rozwiązanie leży bliżej niż dalej) natury technicznej.Otóż ściągnąłem scenę http://www.evermotion.org/tutorials/show/7900/making-interior-scene .Po exporcie do Cinemy w formacie OBJ obiekty nie są zmapowane tak jak w scenie i tworząc nowy materiał musiałbym go ponownie mapować na obiekcie,co raczej mija się z celem.Nie wiem jak sobie z tym poradzić,a jakoś nie wyobrażam sobie aby tak zaawansowany program nie mógł zapisać obiektu wraz z mapowaniem. Z góry dzięki za pomoc :) pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 19 Październik 2009 Share Napisano 19 Październik 2009 Troszkę to dziwne. OBJ prawidłowo przenosi uvw1. Może ściągnij zewnętrzny exporter - GWobjExporter i sprawdź czy zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Cornelius Scipio Napisano 19 Październik 2009 Share Napisano 19 Październik 2009 Nie mam pojęcia co jest.Niestety nie działa.Elegancko za to jest przy exporcie do 3DS z tym,że ograniczenie do 64k poly i bardziej złożonych obiektów nie pociągnie -.-' pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 19 Październik 2009 Share Napisano 19 Październik 2009 A Cinema nie ma importu DAE? Może ten format da radę. Z tym że exporter który jest w maxie oryginalnie wypluwa nieprawidłowe DAE - trzeba zewnętrzny ściągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Cornelius Scipio Napisano 19 Październik 2009 Share Napisano 19 Październik 2009 Exportuje prawidłowo model wraz z materiałem ale bez uvw map :) Nie mam już do tego siły.Taka pierdoła i załamka -.-' pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Cornelius Scipio Napisano 19 Październik 2009 Share Napisano 19 Październik 2009 HA! A jednak udało się do OBJ :) Troszke mnie to dziwi ,że wystarczyło odznaczyć w output "relative numbers" ;] Thx Hynol :) pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się