Napisano 19 Październik 200915 l Mam drobny problem (sądzę,że rozwiązanie leży bliżej niż dalej) natury technicznej.Otóż ściągnąłem scenę http://www.evermotion.org/tutorials/show/7900/making-interior-scene .Po exporcie do Cinemy w formacie OBJ obiekty nie są zmapowane tak jak w scenie i tworząc nowy materiał musiałbym go ponownie mapować na obiekcie,co raczej mija się z celem.Nie wiem jak sobie z tym poradzić,a jakoś nie wyobrażam sobie aby tak zaawansowany program nie mógł zapisać obiektu wraz z mapowaniem. Z góry dzięki za pomoc :) pzdr.
Napisano 19 Październik 200915 l Troszkę to dziwne. OBJ prawidłowo przenosi uvw1. Może ściągnij zewnętrzny exporter - GWobjExporter i sprawdź czy zadziała.
Napisano 19 Październik 200915 l Nie mam pojęcia co jest.Niestety nie działa.Elegancko za to jest przy exporcie do 3DS z tym,że ograniczenie do 64k poly i bardziej złożonych obiektów nie pociągnie -.-' pzdr.
Napisano 19 Październik 200915 l A Cinema nie ma importu DAE? Może ten format da radę. Z tym że exporter który jest w maxie oryginalnie wypluwa nieprawidłowe DAE - trzeba zewnętrzny ściągnąć.
Napisano 19 Październik 200915 l Exportuje prawidłowo model wraz z materiałem ale bez uvw map :) Nie mam już do tego siły.Taka pierdoła i załamka -.-' pzdr.
Napisano 19 Październik 200915 l HA! A jednak udało się do OBJ :) Troszke mnie to dziwi ,że wystarczyło odznaczyć w output "relative numbers" ;] Thx Hynol :) pzdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto