Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam drobny problem (sądzę,że rozwiązanie leży bliżej niż dalej) natury technicznej.Otóż ściągnąłem scenę http://www.evermotion.org/tutorials/show/7900/making-interior-scene .Po exporcie do Cinemy w formacie OBJ obiekty nie są zmapowane tak jak w scenie i tworząc nowy materiał musiałbym go ponownie mapować na obiekcie,co raczej mija się z celem.Nie wiem jak sobie z tym poradzić,a jakoś nie wyobrażam sobie aby tak zaawansowany program nie mógł zapisać obiektu wraz z mapowaniem.

 

 

Z góry dzięki za pomoc :)

 

pzdr.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 872
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Troszkę to dziwne. OBJ prawidłowo przenosi uvw1. Może ściągnij zewnętrzny exporter - GWobjExporter i sprawdź czy zadziała.

Napisano

Nie mam pojęcia co jest.Niestety nie działa.Elegancko za to jest przy exporcie do 3DS z tym,że ograniczenie do 64k poly i bardziej złożonych obiektów nie pociągnie -.-'

 

pzdr.

Napisano

A Cinema nie ma importu DAE? Może ten format da radę. Z tym że exporter który jest w maxie oryginalnie wypluwa nieprawidłowe DAE - trzeba zewnętrzny ściągnąć.

Napisano

Exportuje prawidłowo model wraz z materiałem ale bez uvw map :)

Nie mam już do tego siły.Taka pierdoła i załamka -.-'

 

pzdr.

Napisano

HA! A jednak udało się do OBJ :) Troszke mnie to dziwi ,że wystarczyło odznaczyć w output "relative numbers" ;]

 

Thx Hynol :)

 

pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności