damien25 Napisano 20 Październik 2009 Share Napisano 20 Październik 2009 Zrobiłem sobie krzesło i poduszkę. Ale na poduszce powinny znajdować się jakieś ślady że ktoś na niej już siedział, było kilka konferencji w biurze :) Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 20 Październik 2009 Share Napisano 20 Październik 2009 Trzeba przesunąć środkowe poligony w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damien25 Napisano 20 Październik 2009 Autor Share Napisano 20 Październik 2009 w jaki sposób ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damien25 Napisano 20 Październik 2009 Autor Share Napisano 20 Październik 2009 Jestem początkującym... Litości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 20 Październik 2009 Share Napisano 20 Październik 2009 Jestem początkującym... Litości... Nie to zeby coś, ale jak wymodelowałeś zatem krzesło i poduszkę? Rusz głową trochę, wykorzystaj co juz umiesz, szukaj w sieci, szukaj w helpie...wszyscy tylko "kawe na ławe"...zauwazam ze młodsze pokolenie "grafików" ma z tym problemy coś ostatnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damien25 Napisano 20 Październik 2009 Autor Share Napisano 20 Październik 2009 VS_ Nie chce Cie się wypowiadać już ale powiem. Szukałem po necie najpierw i niestety nic nie było zbyt dla mnie zrozumiałe coś się zwaliło z projektem. Ja ostatnio zauważyłem że coraz częściej jest że ktoś szuka pomocy a goście odpowiadają google.pl Brak słów mi do takich ludzi ;] Dodam jeszcze że to ejst tak jak na zajeciach ze specjalizacji nauczyciel da instrukcję ja nic z tego niewiem gościa pytam aby mnie naprawodził a on mówi czyaj instrukcje. Żal mi takich ludzi. Koniec, kropka dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...