Skocz do zawartości

Proxy a import modeli


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc,

mam taki problem.Chce zalozmy wyrenderowac park.W parku rosna rozne drzewa z archmodels.Chce zastosowac proxy ale: otwieram scene z jednym drzewkiem oteksturowanym po czym chce dolozyc nastepne oteksturowane drzewko i wyexportowac do proxy.Nie moge importowac do sceny nastepnej sceny z ustawionymi texturami(chyba ze moge a nie wiem), tylko .obj i zmapowac indywidualnie.Jest sposob na to zeby powklejac do sceny modele roznych drzew juz oteksturowanych(jako sub material czy cos takiego)?

 

Pzdr

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem w czym problem, importujesz co chcesz i gdzie chcesz. jak nazwy materiałów czy obiektów się dublują to przy mergowaniu pyta cię o zmianę nazwy i tyle. Proxy robisz z jednego obiektu, czyli najpierw łączysz drzewo w jeden mesh i automatycznie ci przydzieli do niego jeden wspólny sub-material.

Napisano

Dzieki za wskazowke panowie

Metode tworzenia proxy pojalem.Merge files to byla opcja ktorej nie znalem, ale przed chwila poznalem dzieki F1.Niby drobna uwaga ale pomocna.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności