Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc,

mam taki problem.Chce zalozmy wyrenderowac park.W parku rosna rozne drzewa z archmodels.Chce zastosowac proxy ale: otwieram scene z jednym drzewkiem oteksturowanym po czym chce dolozyc nastepne oteksturowane drzewko i wyexportowac do proxy.Nie moge importowac do sceny nastepnej sceny z ustawionymi texturami(chyba ze moge a nie wiem), tylko .obj i zmapowac indywidualnie.Jest sposob na to zeby powklejac do sceny modele roznych drzew juz oteksturowanych(jako sub material czy cos takiego)?

 

Pzdr

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 722
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem w czym problem, importujesz co chcesz i gdzie chcesz. jak nazwy materiałów czy obiektów się dublują to przy mergowaniu pyta cię o zmianę nazwy i tyle. Proxy robisz z jednego obiektu, czyli najpierw łączysz drzewo w jeden mesh i automatycznie ci przydzieli do niego jeden wspólny sub-material.

Napisano
  • Autor

Dzieki za wskazowke panowie

Metode tworzenia proxy pojalem.Merge files to byla opcja ktorej nie znalem, ale przed chwila poznalem dzieki F1.Niby drobna uwaga ale pomocna.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności