Napisano 24 Październik 200915 l Robie np mur z kamieni albo cegeł i co lepiej dać normal czy displace map (i jak już displace czy zwiększać zagęszczenie siatki tam gdzie mają być deformacje czy całą siatke ) albo może wyraźniejsze wgłębienia displacem a powierzchowne normal. A może ktoś tak przy okazji wie jaki jest odpowiednik mapy diffuse map w blenderze przycisk ref nie wiem tam tylko jest diffuse color (w książce do blendera pisze że to są 2 podstawowe mapy a koloru powinna być mało skomplikowana dał przykład że jak jest odymiony pokój to sie światło bardziej pochłania i chyba w 3ds maxie jest coś takiego tylko nie moge znaleźć) nie usuwajcie wątku od razu przynajmniej na drugie odpowiedzcie. Edytowane 24 Październik 200915 l przez mmadyda
Napisano 25 Październik 200915 l Autor na drugie znalazłem: dostępna z shaderami Anisotropic, Oren-Nayar-Blinn, and Multi- Level Shaders. mapa Diffuse Level. Odpowiedzcie na pierwsze prosze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto