Napisano 26 Październik 200915 l Witam. Od jakiegoś czasu tworze postać do animacji. Mam gotowy poligonowy obiekt "gołej" postaci i oddzielnie koszulke, spodnie, buty i wlosy jako poligonowe obiekty. Czy jakoś mam to parentować ze sobą i kiedy, przed czy po zbindowaniu? Zrobiłem od podstaw cały rig i setup i teraz zanim to zbinduje i poważe chce się dowiedzieć jak ubrać model. Nie musi być koniecznie z uzyciem ncloth ale dobrze by bylo jakby po prostu ubranie sie "opielo/zawislo" na modelu postaci. Nie chce grupować wszystkich obiektow i tego bindowac z rigiem. Czy jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć jak "profesjonalnie" to zrobić. Projekt robie dluzszy czas z przerwami i w miedzy czasie modelowania niezbednych rzeczy szukałem odpowiedzi w google lecz nie znalazlem nic rozsadnego. Pracuje na Maya 2008.Z gory dziekuje, pozdrawiam i licze na szybką odpowiedz ponieważ na styczen musze oddać projekt na dyplom zaliczeniowy na uczelni.
Napisano 27 Październik 200915 l jest w Mai system nCloth. Poczytaj o nim w helpie. Robiłem nim klika rzeczy, na prostych modelach sprawdzał się dobrze. Najgorzej jest z kolizjami, ale można z tym wygrać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto