Gość bescen Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 Witam. Od jakiegoś czasu tworze postać do animacji. Mam gotowy poligonowy obiekt "gołej" postaci i oddzielnie koszulke, spodnie, buty i wlosy jako poligonowe obiekty. Czy jakoś mam to parentować ze sobą i kiedy, przed czy po zbindowaniu? Zrobiłem od podstaw cały rig i setup i teraz zanim to zbinduje i poważe chce się dowiedzieć jak ubrać model. Nie musi być koniecznie z uzyciem ncloth ale dobrze by bylo jakby po prostu ubranie sie "opielo/zawislo" na modelu postaci. Nie chce grupować wszystkich obiektow i tego bindowac z rigiem. Czy jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć jak "profesjonalnie" to zrobić. Projekt robie dluzszy czas z przerwami i w miedzy czasie modelowania niezbednych rzeczy szukałem odpowiedzi w google lecz nie znalazlem nic rozsadnego. Pracuje na Maya 2008.Z gory dziekuje, pozdrawiam i licze na szybką odpowiedz ponieważ na styczen musze oddać projekt na dyplom zaliczeniowy na uczelni.
asblaze Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 jest w Mai system nCloth. Poczytaj o nim w helpie. Robiłem nim klika rzeczy, na prostych modelach sprawdzał się dobrze. Najgorzej jest z kolizjami, ale można z tym wygrać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się