Skocz do zawartości

Ubranie Modelu 3d do rigowania


Gość bescen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu tworze postać do animacji. Mam gotowy poligonowy obiekt "gołej" postaci i oddzielnie koszulke, spodnie, buty i wlosy jako poligonowe obiekty.

Czy jakoś mam to parentować ze sobą i kiedy, przed czy po zbindowaniu?

Zrobiłem od podstaw cały rig i setup i teraz zanim to zbinduje i poważe chce się dowiedzieć jak ubrać model. Nie musi być koniecznie z uzyciem ncloth ale dobrze by bylo jakby po prostu ubranie sie "opielo/zawislo" na modelu postaci. Nie chce grupować wszystkich obiektow i tego bindowac z rigiem. Czy jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć jak "profesjonalnie" to zrobić. Projekt robie dluzszy czas z przerwami i w miedzy czasie modelowania niezbednych rzeczy szukałem odpowiedzi w google lecz nie znalazlem nic rozsadnego. Pracuje na Maya 2008.Z gory dziekuje, pozdrawiam i licze na szybką odpowiedz ponieważ na styczen musze oddać projekt na dyplom zaliczeniowy na uczelni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności