Napisano 27 Październik 200915 l Witam! Mam nadzieję, że w dobrym miejscu postawiłem temat. Wczoraj zacząłem się bawić Mudboxem, wcześniej robiłem i robię w maxie. Mam 3 pytania: 1 - z maxa model mogę zaimportować do mudboxa ale czy potem po przeróbce w mudboxie da się to jakoś zapisać i z powrotem zaimportować do maxa ? 2 - po za YT i help'em są jakieś inne tutoriale do mudboxa, chodzi mi bardziej o sposób prawidłowego modelowania/rzeźbienia ? 3 - Czy w mudboxie jest coś takiego jak render ? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
Napisano 27 Październik 200915 l 1. format .FBX 2. darmowe? srednio. Gnomon, nauka anatomii 3. AFAIR nie, ale mozna ustawic w viewporcie realtime`owe efekty, ktore bardzo zblizaja do jakosci renderingu.
Napisano 28 Październik 200915 l 1. format obj, mozesz wypalic normal mapy, displacment (chyba nawet w tym nowym mudzie mozna AO tez wypalic) i uzyc pozniej tych wszystkich materialow by w samym maxie ostatecznie rendernac scenke z tym calym pieknym detalem 2. http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/mudbox/head_sculpting/sculpting-techniques.html najlepszy free tutorial o sculptowaniu jaki widzialem (co prawda nie ma jakos super ekstra tlumaczenia krok po kroku ale da sie z tego tutoriala duzo zrozumiec) ... oczywiscie w necie jest masa tutoriali ktora porusza mase innych rzeczy ale nigdy nie przedstawiaja choc troche procesu sculptowania (no chyba ze pokaza jak walnac kilka baboli na slepo ale do tego to akurat samemu mozna dojsc) 3. chyba nie ale glowy nie dam, ja pracowalem kiedys troche na wersji bodajze 1.6
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto