kamiru Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Mam dobrze ustawiony UVW maping w max'ie wszystkie teksturki są ładnie nałożone, a jak przenoszę do Maxwell studio i nakładam maxwellowy materiał z tą samą teksturą najczęściej występuje sytuacja, że na obiekcie jest odwrócona do góry nogami... Czemu tak się dzieje, co muszę zmienić żeby ładował je tak jak trzeba? Z góry dzieki za odpowiedź.
ledman Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Nie wiem jak w maxie3d ale ja jak nakładam tekstury maxwellowskie w archichadzie to mam opcje zeby eksportować scene do mxs. Później kiedy tą scene otwieram w Maxwell Studio to już mam materiały ładnie przypisane i dobrze nałożone.
dokturpotfor Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Bo os v jest zapewne w przeciwnym kierunku w maxie. Tak sie czesto dzieje eksportujac bez patrzenia na lewo/prawo recznosc ukladu wspolrzednych, albo wlasnie kierunku uv, niektore narzedzia (np fbx exporter jesli sie nie myle) zapamietuja ustawienia ukladu wspolrzednych i potrafia poprawnie odtworzyc dane w innym ukladzie. zrob "v = 1 - v" jakims skryptem i bedzie dobrze.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now