Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam dobrze ustawiony UVW maping w max'ie wszystkie teksturki są ładnie nałożone, a jak przenoszę do Maxwell studio i nakładam maxwellowy materiał z tą samą teksturą najczęściej występuje sytuacja, że na obiekcie jest odwrócona do góry nogami... Czemu tak się dzieje, co muszę zmienić żeby ładował je tak jak trzeba?

 

Z góry dzieki za odpowiedź.

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Nie wiem jak w maxie3d ale ja jak nakładam tekstury maxwellowskie w archichadzie to mam opcje zeby eksportować scene do mxs. Później kiedy tą scene otwieram w Maxwell Studio to już mam materiały ładnie przypisane i dobrze nałożone.

Posted

Bo os v jest zapewne w przeciwnym kierunku w maxie. Tak sie czesto

dzieje eksportujac bez patrzenia na lewo/prawo recznosc ukladu wspolrzednych,

albo wlasnie kierunku uv, niektore narzedzia (np fbx exporter jesli sie nie myle)

zapamietuja ustawienia ukladu wspolrzednych i potrafia poprawnie odtworzyc

dane w innym ukladzie.

 

zrob "v = 1 - v" jakims skryptem i bedzie dobrze.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy